Wednesday, January 5, 2011

Yeni Y?ldan Dilekler...

Ba?l?ktan anlayaca??n?z gibi yeni y?l dileklerim ba?lam?? bulunmaktad?r.Bir ka� g�nd�r d�?�n�yorum "yeni y?ldan ne dilemeliyim " diye...

Evet san?r?m en �nemlisi sa?l?k.Sa?l?kl? ve mutlu bir y?l diliyorum kendim ve herkes ad?na..Sa?l?k olmadan maalesef hi� bir?ey olmuyor.2010 y?l?nda neler oldu vs. hi� girmeyece?im.

�n�m�ze bakmal?y?z kesinlikle.Neyse as?l meseleye geri d�nmek istiyorum.Yeni y?ldaki isteklerime:)

Asl?nda "�ok fazla iste?im var m??" diye dusunuyorum: "var!". Kimin az iste?i var ki?:)

Ama ben d�?�nd�m ta??nd?m di?er istekleri bir ?ekilde hallederim.Ama benim i�in en �nemlisi a?a??daki resimde yer al?yor:)


Size araba kullanamamamin nedenini anlatmaya nereden ba?lasam bilemiyorum..Ama k?saca ?�yle anlatay?m...Zaman?nda bir kaza ge�irdim.Ve e?im ondan sonra kesinlikle araba kullanmamam gerekti?ini s�yledi.O g�nden beri de hi� araba kullanmad?m.��nk� ben e?imin deyimi ile �ok dikkatsizim!:(
Kazadan sonra her araba kullanmak istedi?imi s�yledi?imde y�z�n�n halini g�rmeniz laz?m.Resmen sa�lar? diken diken oluyor ve g�zleri yerinden f?rl?yor:)
��nk� dikkatsizli?im y�z�nden �lebilirmi?im veya sakat kalabilirmi?im.Sonra ne olurmus: o?lumuz annesiz kendisi de bensiz kal?rm??.
Ama ben o kazadan sonra her arabaya bindi?imde o kadar dikkatli oldum ki kim kullan?yorsa kullans?n sanki ben kullan?yorum gibi dikkat etmeye ve uyarmaya ba?lad?m.Ama sevgilim bunu da g�rmezden geliyor.
Umar?m bu sat?rlar? okur ve biraz daha olumlu bakabilir. ��nk� art?k araban?n a's?n? kullanam?yorum:)
Hayat?m taksilerde ge�iyor.Taksicilerle birbirimize g?c?k olup' gidip geliyorum i?te:)

Art?k bu duruma son demek istiyorum yeni y?lda...

Benim koca bir y?ldan istedi?im bunlar...Akl?mdan ge�en daha �oook istek var tabi:) Ama dedi?im gibi onlar bir ?ekilde olur:)


Sevgiler,Yasemin....


Marka Giyim 2011 Modası

No comments:

Post a Comment