Wednesday, January 12, 2011

Galatamodada Moda Tutkusunun G�z�ne �arpanlar....

Zorda olsa sonunda Galatamoda'ya Cumartesi ayak bast?m:) Hatta dersimi de asarak gitmek zorunda kald?m.
O g�n�n bir di?er �zelli?i Limango sponsorlu?unda Deniz Mar?an ve Ba?ak Dizer Fransez'in Stil �zerine s�yle?inin olmas?yd?.Ben bu ikiliyi kesinlikle ba?ar?l? buluyorum.Kim ne derse dedin onlar iyiler.El att?klar? her?eyde ba?ar?l? oluyorlar.

Neyse ilk olarak Galatamodada bizi kar??layan �zlem Ah?ak?n tasar?mlar? oldu.Onun �izgisini �ok be?eniyorum.Sade ama �ok kaliteli.?pek kuma?larla �ok g�zel oynuyor.�zellikle s?rt dekolteli k?yafetlerin �zerine gidiyor.Bence en g�zelini yap?yor:)

Sadelikten ho?lan?yorsan?z ama ??kta olmak istiyorsan?z kesinlikle adres �zlem Ah?ak?n..






?kinci dura??m �zg�r Masur oldu.Tasar?mlar? ger�ekten harika.Ayr?ca Galatamoda i�in harika tulumlar yapm??.Ee bende giymesem olmazd? dedim ve hemen bir tane denedim:)
Elif �???zo?lu tasar?mlar?n? hep hep �ok sevmi?imdir.Her gitti?imde ve g�rd�?�mde hayranl???m daha da katlan?yor..











Marka Giyim 2011 Modası

No comments:

Post a Comment