Thursday, January 20, 2011

Yeni Bir Ke?if... "Did by Did"

Herkese Selamlar!
Yeni Ke?iflerimizle yolumuza devam ediyoruz.Bu hafta sizi "Did by Did" markas? ile tan??t?rmak istiyorum.
Kendisini blog a�t???mdan beri izliyorum.Hat?rlad???m kadar? ile ilk ba?larda bro?larla tasar?m yolculu?una ba?lad?.Daha sonra �anta, ayakkab? ve aksesuarlarla devam etti.Art?k o bir marka oldu.Lazy Butik'te �r�nleri sat??a sunuluyor...
Tabi blogunda ; k?yafet tasar?mlar?, d?y projeleri, yurtd???ndan �nerdi?i al??veri? siteleri ve tarz?n? be?endi?i markalar? g�rmeniz m�mk�n.

Daha yak?ndan Didem'i tan?tmak gerekir ise, kendisi Bilkent �versitesi'nde ?ngilizce ve Frans?zca dillerinde ald??? Accounting Information Systems e?itimini 2006 senesinde tamamlam??.?uan �zel bir sekt�rde e?itimini ald??? i?i yap?yor.Ancak akl?n?n hep bir k�?esinde tasar?m a?k? yan?p s�nm�?.Bu a?k yanmaya ba?lad? m? s�nd�rmek m�mk�n olmuyor:)O da en do?rusunu yapm?? ve kendini geli?tirmek i�in Milan Fashion Campus'te Moda Tasar?m e?itimi almaya ba?lam??.Tasar?mlar?n? hayata ge�irme arzusu nedeniyle Moda okulunu biraz asm?? olsada emin ad?mlarla markas?n? b�y�t�yor:)
Didem'e bu markan?n nas?l �?kt???n? sorduk;
"Bir?eyleri oldu?u gibi kabullenememek, kenar?na-k�?esine mutlaka kendimden bir?eyler eklemekle ba?lad? her?ey. ?lk ba?larda akl?mda ne varsa kendi �st�mde hayat buluyordu yani daha �ok amat�r olarak k?yafet tasarl?yordum . Mezuniyet k?yafetimden gelinli?ime kadar bir �ok �zel an?m?n veya s?radan bir tatilde giyece?im k?yafetlerin tasar?m?n? keyif alarak yapt?m. Dolab?mda sahip oldu?um bir �ok ?eyi modifiye ettim.  Akl?mdakinin �st�mde olmas? her zaman haz?r olan? almaktan daha �ok mutlu etti beni. Daha sonralar? i? hayat?n?n yo?unlu?u evlilik hayat?yla birle?ince i�imdeki k?yafet tasar?m a?k? yerini vakit bulduk�a yapabildi?im aksesuarlar tasar?mlar?na b?rakt?. Ortaya �?kan her?ey �evremin be?enisini kazan?yordu peki ya di?erleri?... ??te bu nedenle Did Dans La Mode ortaya �?kt?. Benim pencereme tak?lanlar?,zevklerimi,tecr�belerimi, hayata ge�irdiklerimi k?sacas? bana keyif vereni ben de blogta payla?maya ba?lad?m. ?yi ki  yapm???m :) ��nk� payla?t?k�a daha �ok keyif ald?m. Beni yans?tan aksesuar tasar?mlar?m k?sa bir s�re sonra Zeynep Tunuslu'nun be?enisiyle ilk g�r�c�s�ne A La Mode program?nda �?kt?. Programdan sonra gelen talep ve Zeynep Han?m'?n da tavsiyesine uyarak Did by Did markas?n? yaratt?m. Yani hobi olarak s�rd�rmeye �al??t???m tasar?m a?k?m d�nd� doland? yine hayat?m?n tam ortas?nda yerini ald?. Bana ise bu keyifli ve renkli hayata ayak uydurmak kald?." 

Didem'in g�rselerinden hangilerini se�ip siteye ekliyece?imi ?a??rd?m.Hepsi o kadar g�zel ki..�antalarda o siyah-beyaz resimlere bay?ld?m.
Bu markadan ald?klar?n?z? tak?m yapma imkan?da var.�anta ve ayakkab?larla harika bir kombin olu?turabilirsiniz.Eeee birde bro? ve ta�lar?n? unutmamak laz?m:)Ben ?imdiden kafamda bir kombin olu?turdum bile:)
E?er sizde Did by Did markas?ndan  g�zel tasar?mlar?n sizin olmas?n? istiyorsan?z hemen t?k t?k:)
Sevgilerle, Yasemin...




Etek Modası Marka Modası

No comments:

Post a Comment