Friday, October 29, 2010

Taklit �ok asl? tek:)

Merhaba,

uzun zamand?r Celebrity alemine yer vermiyordum..Genelde tarz?n? be?endim ki?iler'e burda payla?may? seviyorum.En ba??nda tabiki de Blake Lively yer al?yor.

Blake Lively, hem tarz? hem de do?al g�zelli?i ile herkesin ilgi oda??.Haliyle b�yle g�zelli?in �ok fazla taklidi de mevcut.?imdi ki k?zlar ya Serena yada Blair olmu? �?km??.Acaba ne kadar onlar gibi oluyorlar tart???l?r:)
�evremde b�yle tipleri g�r�nce g�lmemek i�in zor tutuyorum.�ok komik oluyorlar.Ke?ke yarat?c? olsakta kendimiz bir?eyler yapsak:)


Blake Lively'in en �ok do?all???n? seviyorum.�ok sade bir makyaj ve abart? olmayan sa�lar? ile her zaman g�zel.         �zel bir davet'te kat?ld??? Elie Saab elbisesi ile gene �ok ??k.Makyaj ve sa� gene �ok do?al, abart?dan uzak.
       

Marka Modası Marka Giyim

No comments:

Post a Comment