Thursday, October 14, 2010

C'nin dolab?ndaki de?i?im....

Herkese Selamlar....

Ge�ti?imiz yaz?mda size bahsetmi?tim.Bir s�prizim vard?.O g�n bugund�r:)
Bu aralar �evremden �ok fazla tarzlar?n? de?i?tirme , dolab?n? yenileme gibi istekler geliyordu.
�ocukluk arkada??m C'de dolab?n? de?i?tirmek, yeni kombinler yapmak istedi?ini s�yledi.Art?k onunla �ok yak?n olmam?z?nda etkisiyle bulu?up tarz?nda de?i?iklikler yap?p, giymemesi gerekenleri ay?klay?p dolab?nda en �n s?ralar?nda yer almas? gereken k?yafetleri se�tik.
C'nin ilk olarak vucudunu anlatt?m.Nelerin �n planda nelerin arka planda olmas? gerekti?ini ve hangi renklerin onun i�in daha uygun olabilece?ini s�yledim.
Ama ?unu s�ylemeliyim �ok zor bir i?.Hele o koca dolab? bo?alt?p yenilemek inan?lmaz zormu?:)
Ben olmayacaklar? hi� yay?nlam?yorum bile.��nk� zaten olmas? gerekenleri se�mek bile �ok vakit ald?.Bu y�zden se�ti?im k?yafetlere yer vermek istiyorum.Ama ?unu da belirtmek istiyorum.Ben bu alanda profesyonel de?ilim.Sadece zevk i�in yap?lm?? bir proje diyebilirim:)
C, 1.75 boylar?nda uzun bacakl? bir hatun.Onun tek kusuru biraz bel k?sm?ndaki fazlal?klar.Onuda normal kar??lamak laz?m.Benim gibi bir anne.Ama bu �al??madan sonra s?k? bir spor'a ba?l?yaca??n? s�yledi:)         Bacaklar?n?n �ok d�zg�n olmas? nedeyle ?ortu �nerdim..Kesinlikle dolab?nda yaz-k?? tutmas? gereken bir par�a.Ayr?ca �zerindeki tunik bel k?sm?ndaki kusurlar? kapamak i�in bana �ok cazip geldi.B�yle bir kombin �?kt?:)

Gene bir ?ort.Dedim ya bence ona yak???yor:)Bu sefer pastel tonlar?n? denedim.Ben �ok sevdim bu renkleri.
Siyah her kad?n?n dolab?nda bulunmas? gereken bir renk.Bu sefer siyah ince bir g�mlek ve mini bir etek..Tabi bu par�aya �ok yak???cak olan bu senenin favorilerinden leopar.Ayakkab? ve kemerle tamamlad?m.C'nin dolab?nda en �ok sevdi?i par�a y?rt?k pantalonu.Onunla kombinlemek i�in �st bulmakta �ok zorland?m.Ancak son anda bu g�mle?i buldum.Asl?nda �izgili bir?ey d�?�nm�yordum.Biliyorsunuz normaldende kilolu g�sterebiliyor.Ama C'yi mutlu etmekte laz?md?:)
Bir de b�yle deneyelim dedim:)C'nin dolab?nda kesinlikle bol bol elbise bulundurmas? gerekiyor..Ona �ok yak??t???n? d�?�n�yorum.Bu elbiseyi iki ayakkab? ile de olabilece?ini d�?�nd�k.Ama hangisini kullansak diye d�?�n�rken, ikisininde kullanmakta karar k?ld?m:)C'ye elbiseyi �ok yak??t?rd???m i�in son kareleri hep elbiselere ay?rd?m:)Ben bu elbiseyi �ok sevdim.Renkler ve modeli �ok ho?uma gitti:)

Bu elbiseyide �ok sevdim.K???n �oraplarla da �ok ho? olucak:)C b�y�k bir firmada Finans sorumlusu olarak �al???yor.Do?al olarak b�y�k k?sm?n? i?te kullanabilece?i k?yafetlerden se�tim.Ancak yak?nda pantalonlu kombinlerde yap?caz...
Son olarak bir pantalonlu kombinle kapat?yorum.Ama bunu yaparken bir?eylerin yanl?? oldu?u kan?s?nday?m.Ger�ek C'yi �?karamad?m.Sizce buradaki yanl??l?k nerde?Kulland???m papu�lar:) C'nin makyaj ve sa�?na hi� bir?ey yapmad?m.��nk� zaman?m?z buna yetmedi.Ama bir dahaki �ekimlerde ona da dikkat edicem:)

Sizce nas?l?Sizinde fikirlerinizi bekliyorum.Olumlu yada olumsuz bana d�nerseniz �ok sevinirim.

Sevgilerle, Yasemin...

















Marka Modası Marka Giyim

No comments:

Post a Comment