Tuesday, October 12, 2010

Ba?l?ks?z bir post...

Merhaba,

Bu aralar gene tembelli?im �st�mde.Ama bu sadece blogum i�in ge�erli..Evde yo?un bir ?ekilde �al???yorum.
Yazl?klar? kald?r?p, k??l?klar? yerle?tirme d�nemim.Hi� sevmiyorum.
Zaten bir g�n boyunca ayakkab?lar? d�zenleyip kald?rmakla u?ra?t?m..Bugunde s�zde k?yafetlerimi kald?r?cakt?m.Ancak �ok k�t� bir tembellik ��kt�.Nedense hi� bir?ey yapmak istemiyorum..
Bu post'ta zoraki haz?rlanm?? bir post.Giydiklerimi sevmedim.Sa�lar?m? sevmedim.Resimleri hi� hi� sevmedim.Sanki bu kareler de farkl? biri gibi �?km???m.
Neyse i?te bu aralar beni idare edin.Ne giysem ne yapsam mutlu olam?yorum.Acilen bir al??veri?'e �?kmam laz?m san?r?m.Yoksa kendime gelece?im yok:)

Bu arada sa�lar?m? g�rd�k�e �z�l�yorum.?ekil vermeye bile �?eniyorum.Sald?m �yle kendimi i?te:) 
Bluz ve Pants. : ZaraKolye : KotonSaat : SwatchY�z�k : Mango

Etek Modası Marka Modası

No comments:

Post a Comment