Sunday, December 26, 2010

ELLE Style Awards....

Her?ey m�mk�n olsayd? ve d�n gece ?�yle olmu? olsayd?......


....Offf �ok ge� kald?k, ay?p oldu organizasyana.K?rm?z? hal?da y�r�rken bacaklar?m titredi, b�t�n fla?lar g�z�mde patlad? sanki.Ge� de geldik, hala burada olmalar? �ok ilgin�:''...Ay?eg�l Han?m buraya, bu tarafa poz verin Ay?eg�l Han?m, Ay?eg�l......'' yan?mda asistan?m olmasa takla atacakt?m bir ara!Hande Yener de gecikmi?, i�eriye alamad?lar..�d�l t�reni...K?van�'a (Tatl?tu?) �d�l�n� verdim ?imdi, ya bu adam hakikaten benim o?luma �ok benziyor.Beren o elbiseyi yeti?tirmek i�in b�t�n ekibi sabaha kadar seferber ettim, otururken �eki?tirip durma sa??n? solunu!Bu sene en iyi i? kad?n? �d�l�n� �mit'e verin dedim, her sene bana olmaz, aday dahi g�stermeyin dedim ama dinlememi?ler; t�m salon ayakta alk??lad?....
Ama asl?nda her?ey tam b�yle oldu:''ge� kald?k Yasemin, Allah bizi kahretmesin!'' (Ay?eg�l)''bi?ey olmaz, i? g�n� bug�n, herkes gecikir...'(Yasemin)''hakl?s?n, bu trafikte kimse ula?amam??t?r hen�z..son dakikada gitmeye karar vermek hi� iyi olmad?, ay?rtt???m elbiseyi de �antay? da alamad?m:(((''(Ay?eg�l)''Ya ben , t�m g�n ordan oraya ko?turup durdum.Dan??manl???n? yapt???m kad?n partiye gelmi? olsayd? giyimiyle �n plana �?kan stil �d�l�n� ona verirlerdi!''(Yasemin)''Aynen, d�n dan??an?mla ?stinye Park'?n alt?n? �st�ne getirdik:))Ama ben her ihtimale kar?? kendim i�in de Gucci'ye u?ram??t?m!Amaann bo?ver, biz her halimizle g�zeliz:)))))))''(Ay?eg�l)


Haval? giri?imiz s�per, ?�f�r�m�z kap?lar?m?z? a�t?, ama ortal?kta Pro ?leti?imin sevgili �al??anlar?ndan ba?ka pek fazla adam yok!Uoops t�ren ba?lam??!O s?rada Hande Yener giri? yap?yor.''Selam k?zlar!'' (Hande Yener)''Bu topuklularla burdan u�may?z di mi:))))'' (Ay?eg�l)''Biz kad?nlar her i?i ba?ar?r?z!'' (Hande Yener)
Kap?daki g�revli t�renin ba?lad???n? s�yl�yor, ?�eri alamazlarm?? bizi, Hande Yener yetkiliyi istiyor, ''Hande Yener geldi deyin!!'' diyor...Bizi de ekipten san?yorlar, ama Hande 'de hi� �akt?rmad? sa?olsun:)Resmen kad?na ''saat 8.30 Hande Han?m �ok geciktiniz....''vs. gibi hafif manal? s�ylendiler.
Oh be i�erideyiz, �d�ller sahiplerini buluyor!Y?l?n Kad?n oyuncusu Beren Saat biraz ?ngilizce diksiyon dersi almal? diye d�?�n�yorum.Ama �ok zarifti.K?van� Tatl?tu? en iyi erkek oyuncu �d�l�n� al?rken acayip ??mar?kt?; ama ona nas?l yak??t? bu muziplik anlatamam, salon koptu resmen!!Rahmi Ko� yapt??? konu?mayla Cem Y?lmaz'? aratmad?...
AMA EN �OK HAKAN YILDIRIM'IN YILIN TASARIMCISI �d�l�n� almas?na sevindim!!En iyi gen� tasar?mc? Zeynep Tosun:))Organizasyon yeterli, �al??anlar muhte?emdi.Te?ekk�rler ELLE, Sevgiler Ay?eg�l....Ayr?nt?lar? okumak ve videolar? izlemek isterseniz, t?k t?k:)

??te After Partiden g�r�nt�ler....

 Hakan Y?ld?r?m'dan ald???m elbise t?k t?k:)









Marka Giyim 2011 Modası

No comments:

Post a Comment