Monday, November 15, 2010

G�z�m kapal?...

Ba?l?ktan anlad???n?z gibi bu aralar her?eyden uza??m.Sadece kendimle ilgilenmeye �al???yorum.Bir yandan tasar?m yap?yorum(GleaMode i�in), bir yandan derslerime �al???yorum.�ok sevdi?im bloglara bile bakma f?rsat?m olmuyor.Ama bu tempoyu nas?l bir d�zene sokar?m hi� bilmiyorum.Bu yo?unluk aras?nda stilistlik kursuna ba?lad?m.?yi mi yapt?m onuda bilmiyorum.Ee bir taraftanda o?lumu anaokuluna al??t?rmaya �al???yorum...�oook doluyum anl?yaca??n?z.Asl?nda g�zlerim kapal? derken ki maksat?m kendi d�nyamda fazlaca a�?k ama d?? d�nyaya biraz kapand?m.Kim neler yap?yor, ediyor bilgim yok.Twitter'a bile nadir giriyorum.Asl?nda bu durum ho?uma gitmiyorda de?il.��nk� bazen baz? ?eylerden malesef s?k?l?yorum.Asl?nda takmamam gerekenleri tak?yorum, kafamda kurguluyorum diyebiliriz.Sevmedi?im o kadar �ok ?ey d�n�yor ki(Ayr?m, grupla?ma, k���mseme vs.)....Eksik kalmak �o?u ?eyden iyi bile geliyor)Evet bu k�t� insanlara kar?? g�zlerim kapal?:) Art?k sadece kendimi geli?tirmek i�in harc?cam bu de?erli zaman?m?.Ama en k?ymetlim blogumuda bo? b?rak?cak de?ilim.Elimden geldi?ince yapt???m projelere yer vericem..Aradada "ne giydim " k?sm? olucak tabi..Evet ben yenilenme program?na girdim.Art?k bir ya?am ko�um var.Onunla hayat'a daha farkl? bakmaya �al???cam:)Yeni bir Moda Tutkusuna haz?r olun...... 


Triko Elbise : ZaraH?rka : Winmax�oraplar : ??�izme : Burberry

Marka Modası Marka Giyim

No comments:

Post a Comment