Monday, November 29, 2010

GleaMode b�y�yor....

Pek poz verme konusunda ba?ar?l? olamayan ben ?srarla poz vermeye devam ediyorum.Yava? yava a??cam s�z:)           Gene bir davetten kareler...Nereye kat?ld???m? bir sonraki postta g�rmeniz m�mk�n olucak:)

         Bu arada �ok tembel biriyim.Asl?nda GleaMode i�in bir ka� tasar?m?m var ama bir t�rl� ekliyemiyorum.En k?sa zamanda onlar? eklicem.Bu arada GleaMode'un siyah ve beyaz ti?�rtleride var.�st�mde g�rm�? oldu?unuz gibi..Sipari? vermek isterseniz bunlardanda verebiliriz.
Ayr?ca yapm?? oldu?um  kot ?ortum..�ok severek giyiyorum.Gene sipari? �zerine yap?labilirlerden...
Hayalinizdeki bir tasar?m vs. varsa hemen bize bir mail at?n sizin i�in yapal?m...
Anl?yaca??n?z GleaMode daha �ok se�enek sunmaya ba?l?yor.Yak?nda daha �ok tasar?mlar? g�rmeniz m�mk�n olucak..





Ti?�rt: GleaModeH?rka : MangoKot ?ort : GleaModeAyakkab?lar : Mango�orap : Calzedonia Kolye : Life in MonoBileklik : MangoSaat : Momentus

Marka Modası Marka Giyim

No comments:

Post a Comment